کلمن آب مسافرتی مستطیلی

کلمنهای پلاستیکی جزء بهترین محصولاتی هستند که افراد می ‌توانند با خود در مسافرتها حمل کنند و در تمامی طول راه نوشیدنی‌ خود که میتواند آب یا هر نوشیدنی دیگری باشد را خنک نگه دارند. کلمنها در ابعاد مختلفی تا به امروز تولید شده اند و هر کدام نیز با توجه به ابعاد و اشکالی که برای خود دارند، نامی متفاوت را از آن خود کرده اند. در این مطلب هیراد پلاست قصد دارد به فروش عمده کلمن آب مسافرتی مستطیلی بپردازد. اگر احتیاج به یک کلمن با کیفیت دارید، این مطلب را به هیچ عنوان از دست ندهید.

انواع کلمن آب مسافرتی

 

انواع کلمن آب مسافرتی

همانطور که در ابتدا اشاره کردیم، برند جام یکی از بهترین برندها در حوزه تولید انواع کلمنهای مخصوص مسافرت است. در حال حاضر این برند به تولید انواع کلمن آب مسافرتی پرداخته تا افراد بتوانند به راحتی با خرید کلمن مناسب خود، در سفر به راحتی نیاز خود را به این محصول تامین کنند. در این قسمت از مطلب قصد داریم به معرفی انواع کلمن آب مسافرتی بپردازیم.

کلمن مسافرتی تک شیر

عمده کلمنهای مسافرتی، کلمنهای تک شیر هستند که در ابعاد مختلف نیز تولید و روانه بازار شده اند. این دسته از کلمنها دارای بدنه ای مستحکم بوده و می توانند ساعتها به خنک نگه داشتن نوشیدنیهای شما بپردازند. کلمنهای مسافرتی تک شیر را همچنین می توانید در رنگهای مختلف نیز با قیمتی فوق العاده توسط هیراد پلاست خریداری کرده و در محل مورد نظر خود آن را تحویل بگیرید.

کلمن مسافرتی دو شیر

دیگر کلمن مسافرتی که قیمت بسیار خوبی را نیز نسبت به کارایی خود دارد، کلمن مسافرتی دو شیر است. این کلمن‌ها دارای یک مخزن هستند اما دو شیری که روی بدنه آنها نصب شده این اجازه را به افراد می دهند تا همزمان افراد از دو شیر استفاده کنند. کلمنهای دو شیر را می توانید در ابعاد بزرگ و کوچک با رنگ بندی مختلف خریداری کنید.

کلمن مسافرتی یخچالی

کلمنهای مسافرتی یخچالی جزء دسته کلمنهایی هستند که شما می تواند در مسافرت به عنوان یک یخچال کوچک ماشینی نیز از آنها استفاده کنید. این کلمنها از سمتی دارای مخزن برای نگهداری نوشیدنی و از سمتی دیگر دارای یک یخدان برای نگهداری مواد غذایی در طول سفر است.

کلمن مسافرتی صندوقی

کلمنهای مسافرتی صندوقی نیز جزء پرطرفدارترین نوع کلمنها هستند. اگر با این دسته آشناییتی ندارید، در عنوان بعدی قصد داریم به صورت اختصاصی به معرفی آنها بپردازیم. در ادامه با ما همراه باشید.

کلمن مسافرتی پایه دار

کلمنهای مسافرتی پایه دار یکی از پر کاربردترین نوع کلمن آب مسافرتی هستند که در ابعداد مختلف و همچنین در رنگ بندی مختلف تا به امروز تولید و روانه بازار شده اند. می توانید به راحتی این کلمنها را از هیراد پلاست با قیمتی مناسب خریداری کنید.

کلمن مسافرتی دوقلو

در انتها نیز کلمن مسافراتی دوقلو است که فروش بسیاری را با خود به همراه دارد. این دسته از کلمنها می توانند به صورت همزمان از دو نوع نوشیدنی متفاوت نگهداری کنند و هر دو را نیز تا ساعت‌ها خنک نگه دارند.

کلمن آب مسافرتی مستطیلی

 

کلمن آب مسافرتی مستطیلی

کلمن پلاستیکی کوچک یکی از بهترین کلمن‌های حال حاضر در فروشگاه است. اگر برایتان سوال پیش آمده است که چرا، باید بگوییم که این کلمن می‌ تواند محتویات بسیاری را در خود حمل کند و از سویی دیگر اصلا وسیله جاگیری نیست و می تواند به راحتی در طول سفر در هر قسمت از خودرو با شما حمل شود.

کلمن‌ پلاستیکی کوچک از بهترین نوع پلاستیک تهیه شده است. مواد پلاستیکی به راحتی به اشکال مختلف کلمن در می آیند و ظاهر و کاربرد آنها را بهبود می بخشند. علاوه بر این، پلاستیک‌ها می ‌توانند به لحاظ ظاهری از شفاف تا رنگی، براق یا مات متغیر باشند، که باعث می‌ شود محصولات و برندها به به هنگام ساخت بتوانند تمامی سلایق را در بر بگیرند. کلمن پلاستیکی کوچک نیازی به رنگ ندارد. مواد رنگ‌ آمیزی با رزین پلاستیکی مخلوط می ‌شوند، بنابراین هرگز از بین نمی ‌روند، ساییده نمی ‌شوند یا به هنگام شستشو کمرنگ نمی شوند.

از سویی دیگر برخلاف کلمن‌های شیشه ای، کلمن‌های پلاستیکی بدنه ای انعطاف پذیر دارند. آنها در صورت افتادن به قطعات تیز خرد نمی شوند که می‌توان گفت به عنوان یک وسیله ایمن معرفی می‌شود. از آنجایی که پلاستیک‌ها پلیمرهایی هستند (مولکول‌های بلندی که از اتصال بسیاری از مولکول‌های کوتاه به یکدیگر ساخته می شوند) دارای خواص فیزیکی مفیدی مانند استحکام و مقاومت در برابر مواد شیمیایی هستند. همین انعطاف‌ پذیری باعث می ‌شود کلمن پلاستیکی کوچک مستطیلی نشت نکند یا نترکد و از محتویات و همچنین دیگر موارد پیرامون خود مراقبت کند.

مزایای کلمن آب مسافرتی مستطیلی

 

مزایای کلمن آب مسافرتی مستطیلی

کلمن آب مسافرتی پلاستیکی مستطیلی یکی از انواع کلمنهای پرطرفدار مسافرتی است که می توانید به صورت تک شیر یا دو شیر آن‌ها را خریداری کنید. کلمنهای پلاستیکی می توانند برای شما کارایی بسیاری داشته باشند، مخصوصا اگر به شکل مستطیل تولید شده و جا داری بسیاری را با خود به همراه داشته باشند.

کلمن آب مسافرتی مستطیلی پلاستیکی به عنوان یکی از پرفروش ترین کلمن ها نیز معرفی می شوند، زیرا؛ در سفرها می توانند به راحتی در صندوق عقب و یا پایین صندلی ها قرار بگیرند. نکته ای که در این قسمت باید به آن توجه داشت، لایه محافظ داخلی آن است که از شکستگی و تغییر طعم آب جلوگیری می کند.

در صورتی که ضربه ای بسیار شدید به کلمن وارد شود که بدنه دچار شکستگی یا ترک خوردگی شود، لایه محافظ داخلی به هیچ عنوان نمی گذارد که محتویات درون کلمن خارج شده و مشکلات بسیاری را با خود به همراه داشته باشد. از سویی دیگر این لایه اجازه می دهد که شما بتوانید به راحتی تا چندین روز از اب داخل کلمن بدون تغییر طعم و یا بافت و رنگ آن استفاده کنید.

فروش اینترنتی کلمن آب مسافرتی

 

فروش اینترنتی کلمن آب مسافرتی

از نظر ما، بهترین روش خرید کلمن پلاستیکی کوچک، خرید آن توسط فروشگاه اینترنتی هیراد پلاست است. می پرسید چرا؟ موارد زیر را مشاهده کنید:

  1. هیراد پلاست تماما محصولات خود را بدون واسطه برای شما عرضه می کند که خرید آنها به صورت اینترنتی می تواند بهترین سود را برای شما به همراه داشته باشد.
  2. هیراد پلاست می تواند سریعا محصول خریداری شده شما را به دستتان برساند و نیازی نیز زمان زیادی معطل شوید.
  3. خرید از اینترنتی کلمن پلاستیکی کوچک توسط هیراد پلاست به صرفه جویی در زمان و بودجه شما می انجامد که دو نکته بسیار حائز اهمیت هستند.

با توجه به مواد بالا می توان گفت که هیراد پلاست یکی از بهترین تولیدکنندگان و پخش کنندگان حال حاضر است که امکان خرید اینترنتی محصولات را نیز برای شما ارائه می دهد تا شما بتوانید به راحتی با خرید اینترنتی، کلمن پلاستیکی کوچک را درب منزل خود دریافت کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *