صندلی پلاستیکی پایه چوبی

صندلی پلاستیکی پایه چوبی یکی از انواع موجود در بازار پر رونق صندلیهای فانتزی می باشد. به خصوص با افزایش توجه ها به این محصول جدید هیراد پلاست، ما آمده ایم تا با توضیحات بیشتر، شما را بیش از پیش با این محصول آشنا کنیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید. در این مطلب، ابتدا میخواهیم به  قسمت اصلی که بیشتر بدنه صندلی پلاستیکی با پایه چوبی را شامل میشود صحبت کنیم و در انتها نیز راه‌ های مختلفی برای خرید این محصول به شما معرفی می کنیم. ممنونیم که تا انتها هیراد پلاست را همراهی می کنید.

 

صندلی پلاستیکی پایه چوبی

 

ویژگی بارز صندلی پلاستیکی پایه چوبی

پلاستیک، محبوب ترین محصول حاصل ساخت دست بشر، از فرآورده های مواد معدنی که معمولا نفت می باشد بدست می آید. این ماده توسط روشهای مختلف بسته به محصولی که می خواهد در نهایت به آن تبدیل شود، فرایند می شود. ما اینجا در هیراد پلاست توسط روش تزریقی تحت فشار در قالبهایی که از قبل تهیه شدند تحت عنوان قالبهای آماده، به پلاستیک مورد نظر برای تولید صندلی پلاستیک دست می یابیم. پلاستیک بدلیل حالت ارتجاعی که دارد حس بهتری در نشستن بر روی آن برای شما فراهم می کند. علاوه بر آن سبکی و قابلیت حمل ساده پلاستیک، طرفداران زیادی برای خود پیدا کرده است. یکی از بهترین مزیتهای جنس بدنه صندلی پلاستیکی با پایه چوبی موجود در شرکت هیراد پلاست قابلیت شستشو و حساس نبودن به مواد شستوشو دهنده و مواد ضد عفونی می باشد که این اطمینان را به شما می دهد که با خیال راحت آن را بشویید.

قسمت بعدی که پایه های این محصول می باشد از جنس چوب راش قرقیزستان ساخته شده که مقاومت و استحکام این محصول را چند برابر میکند. تراشه ای خوش ساخت با رنگ ملایم کرم و قهوه ای باعث شکیل تر شدن هر چه بیشتر این محصول شرکت هیراد پلاست می شود. چوب راش بدلیل استحکام فشاری بالا و همچنین خاصیت آب گریزی این نوع چوب انتخاب ما در این مجموعه برای پایه های محصول خود می باشد. با استفاده از رنگ روغن و چسبی خاص بر روی پایه های این صندلی، باعث افزایش طول عمر و زیبایی هرچه بیشتر پایه ها شده ایم.

یکی از دلایلی که طراحان ما بر آن شدند تا چنین محصولی را برای ما به ارمغان بیاورند ایجاد استحکام بیشتر برای صندلیهای تمام پلاستیک بود. استفاده از چوب در پایه این محصول می تواند تا 3 برابر حد آستانه تحمل صندلی تمام پلاستیکی مشابه خود وزن و فشار تحمل کند. این خود به تنهایی می تواند برای تولید این محصول دلیل کافی باشد. ولی از آنجایی که ما اینجا در هیراد پلاست به دنبال بهترینها هستیم، ویژگیهای خاص بیشتر برای این محصول در نظر گرفتیم که می توان آن را از دیگر محصولات متمایز کرد. عدم لغزندگی پایه های چوبی، ویژگی دیگری بود که ما برای صندلی پلاستیکی با پایه چوبی خود در نظر گرفتیم. پایه های این محصول در ظریف ترین حالتی که بیشترین مقاومت را داشته باشد طوری طراحی شده اند که علاوه بر استحکام، زیبایی منحصر بفردی را به نمایش می گذارد. حال ما با در نظر گرفتن سطح مقطع پایه و با ایجاد فرم هلالی شکل به آن قسمت، باعث مقاومت در لغزش این محصول شده ایم.

 

صندلی پلاستیکی پایه چوبی

 

انواع مدل صندلی پلاستیکی پایه چوبی

ممنون که تا به این قسمت همراه ما بودید. در این قسمت می خواهیم انواع مدلهای موجود را با هم بررسی کنیم. اول از همه باید این مقدمه که تمامی صندلی پلاستیکی با پایه چوبی تولیدی شرکت هیراد پلاست در دو مدل با دسته و بدون دسته به بازار عرضه می شود که بسته به سلیقه شخصی می توان انتخاب کرد. تمامی انواع موجود جنس بدنه پلاستیکی و جنس پایه چوب راش می باشد، پس به لحاظ استحکام فرقی بین آنها نمی باشد.

حال با مدل اول که مدل کانتری می باشد شروع می کنیم. مدل کانتری یکی از انواع محبوب صندلیهای پلاستیکی با پایه چوبی می باشد که بیشتر مورد توجه کافی شاپها و رستوران داران قرار گرفته است. پایه هایی از جنس چوب با ارتفاع  70 سانتیمتر بر زیبایی آن افزوده است. ارتفاع بیشتر پایه های این محصول بدلیل تناسب با مقدار ارتفاع استاندارد کانتنرهای موجود در بازار می باشد.

مدل رستورانی همانطور که از نامش پیداست بیشتر برای رستورانها در نظر گرفته شده است. از آنجایی که رستورانهای زیادی در حال راه اندازی می باشد و برای رقابت بیشتر، سعی در طراحی و دکوراسیون جذاب تر و شکیل تر دارند، ما اینجا در هیراد پلاست، مدل رستورانی خود را با انواع رنگ و طرح تولید کرده ایم تا بتوانیم شما را با تمامی سلیقه ها همراه باشیم. این مدل رستورانی وزن کمتری نسبت به مدل کانتری دارد که باعث حمل و نقل راحت این محصول می شود. یکی دیگر از بهترین ویژگیهای مدل رستورانی قابلیت انبار کردن آنها در تعداد بالا و فضای محدود به روی هم می باشد. هرچند اسم مدل رستورانی می باشد با این حال برای استفاده در تراس و بالکن و یا مراکز اموزشی یا فرهنگی نیز استفاده می شود.

 

صندلی پلاستیکی پایه چوبی

 

تولید کننده صندلی پلاستیکی پایه چوبی

شرکتهای زیادی به تولید و عرضه صندلی پلاستیکی پرداخته اند. ولی چیزی که ما را از دیگر رقبا متمایز می کند، علاوه بر تجربه زیاد در سالیان متمادی در صنعت تولید و عرضه محصولات پلاستیکی، که خود از لطف و همراهی شما عزیزان می باشد، کیفیت بالا و سود کم تمامی تولیدات شرکت هیراد پلاست می باشد. کیفیت بالای صندلی پلاستیکی با پایه چوبی موجود دلیل عمر طولانی این محصول می باشد. شرکت هیراد پلاست حامی تولید ملی، تمامی محصولات خود را با به صورت مستقیم توسط دستگاه های به روز و بدون کار یدی تولید می کند.

از طرفی در بحث عرضه کالا، شرکت هیراد پلاست با فروش و عرضه مستقیم تمامی کالاهای خود، ضمن کم کردن دست واسطه ها از بازار، علاوه بر ثبات قیمت باعث کم شدن قیمت نهایی محصول تا زمان رسیدن آن به شما می شود. شما می توانید با مراجعه به سایت هیراد پلاست و جستجو “صندلی پلاستیکی با پایه چوبی” به تمامی مدلهای مجود دسترسی پیدا کنید. سپس با انتخاب سایز و طرح مورد نظر اقدام به انتخاب رنگ خود کنید. با نهایی و تکمیل کردن خرید خود می توانید محصول خود را با بهترین کیفیت و در نازل ترین قیمت به راحتی، درب خانه تحویل بگیرید.

صندلی پلاستیکی پایه چوبی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *