گلدان پلاستیکی خورجینی

گلدان پلاستیکی خورجینی یکی از محصولات بسیار عالی و فوق العاده ای است که شما می توانید به کمک آن به تزئین نرده های تراس بپردازید. این دسته از گلدانها در حال حاضر به عنوان یکی از ارزان ترین وسایل تزئین شناخته می شوند که شما می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی هیراد پلاست برای خود خریداری کنید. به همین خاطر در این مطلب ما تصمیم گرفتیم تا به بررسی همه جانبه آن بپردازیم. همراه ما باشید.

تاثیر گلدان در نمای تراس

 

تاثیر گلدان در نمای تراس

گلدانهای پلاستیکی خورجینی که برای فضای باز طراحی شده اند یکی از بهترین گزینه ها برای دیزاین فضای خارجی خانه از جمله تراس یا حیاط خانه هستند. این گلدانها در مقایسه با دیگر تزییناتی که می توانند به کار گرفته شوند بسیار کم دردسر تر و ارزان تر هستند و خیلی مصرف کننده را به زحمت نمی اندازند. گلدان پلاستیکی خورجینی مخصوص نصب و آویز کردن از میله ها و نرده های لبه بالکن و تراس هستند. این مدلها طوری طراحی شده اند که به خوبی روی نرده جا خوش می کنند و به این سادگیها احتمال افتادن و پرت شدن آنها وجود ندارد. به گلدانهای نرده ای می توان لقب کمجا نیز داد چون به سبب سبک و روش نصبی که دارند کمترین فضای ممکن را در بالکن خانه اشغال می کنند.

گلدان پلاستیکی خورجینی، طرح دیگری از گلدانهای تزیینی هستند که می توانند وظیفه خطیر تزیین و زیبایی نمای تراس خانه شما را بر عهده بگیرند. نصب این مدل گلدانها نسبت به مدلهای نرده ای راحت تر است و البته نیازی به پیچ کردن ندارند. استقبال از مدلهای دیواری به همین دلیل تا حدی کمتر از گلدانهای نرده ای است. البته مزیت نصب دیواری این است که گلها و گیاهان طبیعی، کمتر در معرض نور مستقیم خورشید و باد یا باران قرار می گیرند.

گلدان پلاستیکی خورجینی، طراحی فانتزی تری از مدلهای نرده ای و دیواری دارند. این گلدانها با سیمهای مخصوص به قلابی که روی نرده تراس پیچ شده است نصب می شوند و بین سقف و کف تراس می ایستند. آنها اگر در ارتفاع پایین نصب شوند فضای مفید بالکن و تراس را اشغال می کنند و اگر در ارتفاع بالا نصب شوند، آبیاری آنها تا حدی سخت می شود. این گلدان ها معمولا در تراس های با مساحت بیشتر از 6 متر مورد استفاده قرار می گیرد و برای فضاهای کوچک توصیه نمی شوند.

مدل های مختلف این گلدان

 

مدل های مختلف این گلدان

اگر برایتان سوال پیش آمده که اصلا گلدان خورجینی چیست و چرا به آن گلدان نرده ای نیز گفته می شود، در ابتدا در این قسمت به معرفی آنها و سپس انواعشان می پردازیم. برای این که در ابتدا بهتر بتوانید این گلدان را درک کنید، سعی کنید ظاهر خورجین را برای خود تداعی کنید. زمانی که خورجین روی بدنه حیواناتی نظیر اسب یا شتر قرار می گیرد یا افراد برای حمل آن، آنها را روی شانه های خود قرار می دهند، نیمی از خورجین به یک سمت و نیمی دیگر به سمت دیگر می افتد تا افراد بتوانند در آن تعادل ایجاد کرده و آن را حمل کنند. در رابطه با گلدانهای خورجینی نیز دقیقا به همین شکل است.

گلدان خورجینی مستطیل

این دسته از گلدانها می توانند حجم عظیمی از گیاهان را در خود جای دهند. گلدان خورجینی مستطیل روی نرده قرار گرفته و دیواره نسبتا بلند آن می تواند به راحتی به نگهداری گیاهان بپردازید.

گلدان خورجینی دایره

این دسته از گلدانها نیز فروش بسیاری را از آن خود کرده اند. گلدان خورجینی دایره می توانند بهترین انتخاب برای افرادی باشند که قصد دارند گیاهانی را بکارند که گل می دهند. گلدانهای خورجینی دایره دارای انواع رنگهای مختلفی هستند.

گلدان خورجینی کوچک و بزرگ

در این دسته از گلدانها شما می توانید مشاهده کنید که تمامی انواع گلدانهای خورجینی در انواع سایزهای مستطیلی و دایره ای برای فروش عرضه می شوند.

گلدان پلاستیکی خورجینی بزرگ

گلدان پلاستیکی خورجینی بزرگ یکی از گلدانهای پر فروش هیراد پلاست است، زیرا می تواند گیاهان را به راحتی در خود جای دهد و با قرار گیری مناسب روی نرده ها به زیبایی محیط اطراف خانه شما بپردازند. این دسته از گلدانها عمق بسیاری دارند و از این رو شما می توانید گیاهانی را در آنها بکارید که ریشه آنها طویل است نیاز به عمق بسیار دارند.

گلدان پلاستیکی خورجینی رو نرده ای رنگی

 

گلدان پلاستیکی خورجینی رو نرده ای رنگی

یکی دیگر از محصولات بی نظیر موجود در فروشگاه اینترنتی هیراد پلاست، گلدان پلاستیکی خورچینی رو نرده ای رنگی است. این دسته از گلدانها می توانند علاوه بر اینکه بستری عالی برای رشد گیاهان بوده و به راحتی نیز روی نرده نصب شوند، گزینه ای عالی برای تزئین تراس باشند.

شما می توانید به راحتی تمامی گلدانهای پلاستیکی خورجینی رو نرده ای رنگی را با قیمتی عالی از طریق فروشگاه اینترنتی هیراد پلاست برای خود خریداری کرده و در محل مورد نظر خود آن را دریافت کنید. حال در ادامه بهترین روش خرید این محصول را به شما معرفی می کنیم.

خرید اینترنتی گلدان پلاستیکی رو نرده ای

 

خرید اینترنتی گلدان پلاستیکی رو نرده ای

بهترین روش خرید این محصول، خرید اینترنتی گلدان پلاستیکی رو نرده ای است. شما می توانید با قیمتی عالی از طریق این فروشگاه یعنی هیراد پلاست به خرید انواع و اقسام گلدانهای پلاستیکی رو نرده ای پرداخته و آنها را در محل مورد نظر خود تحویل بگیرید. در حال حاضر، تمامی کارشناسان مطرح فروشگاه هیراد پلاست در این زمینه فعال هستند.

پس شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز، اقدام به خرید اینترنتی گلدان پلاستیکی رو نرده ای کرده و سپس این محصول را در محل مورد نظر خود تحویل بگیرید. نکته حائز اهمیت دیگر این است که هیراد پلاست با حذف تمامی واسطه ها، در این بین سعی بر این دارد تا بتواند گلدانهای پلاستیکی رو نره ای تولیدی خود را با قیمتی بسیار مناسب عرضه کند تا هر فرد با هر بودجه ای که دارد، بتواند نسبت به خرید آن اقدام کرده و محصول را در محل مورد نظر خود تحویل بگیرد.

از این که ما را تا انتهای این مطلب همراهی کردید، بسیار سپاس گزاریم و امیدواریم که بهترین اطلاعات را در اختیار شما در این مطلب قرار داده باشیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *