خرید گلدان آویز نرده ای

خرید گلدان آویز نرده ای یکی از بهترین انتخاب ها برای افرادی است که قصد دارند با هزینه ای مناسب، محصولی را برای خود به همراه داشته باشند تا تزئین نرده های تراس، حیاط و یا پنجره ها به راحتی با استفاده از آن ها انجام شود. هیراد پلاست این زمینه را برای شما مهیا می سازد تا به راحتی از این طریق اقدام به خرید گلدان آویز نرده ای خود کرده و آن را مستقیم از کارخانه دریافت کنید. در این مطلب همراه ما باشید تا در کنار یک دیگر به هر آنچه که باید در رابطه با این دسته از گلدانها و خرید آنها بدانید، بپردازیم.

مشخصات گلدان آویز نرده ای پلاستیکی

 

مشخصات گلدان آویز نرده ای پلاستیکی

گلدان پلاستیکی مدل آویز نرده ای یکی از مدل گلدانهای ویژه و جذاب تولیدی شرکت هیراد پلاست می باشد که در انواع رنگ و سایز جهت انتخاب مشتریان بر اساس سلیقه و چیدمان دکوراسیون ارائه می گردد .

از مشخصات این گلدان پلاستیکی می توان موارد زیر را نام برد :

  • مدل : آویز نرده ای
  • جنس : تمام پلاستیک
  • سازنده : کشور ایران
  • سایز بندی : دارد
  • رنگ بندی : متنوع

روشن است که هر واحد مسکونی، اداری یا تجاری  به تعدادی گیاه سبز جهت تامین نیاز روحی و آرامش بخشیدن به محیط اطراف خود نیازمند می باشددر این راستا گلدانهای گوناگونی به بازار عرضه شده اند که یکی از انها گلدان پلاستیکی آویز نرده ای می باشد که طراحی آن با نهایت دقت و ظرافت صورت گرفته است و باتوجه به طرح خاص و زیبای آن این گلدان پلاستیکی در هر مکانی قابل نصب ومورد استفاده می باشد سایر ویژگیهای این گلدان به شرح زیر می باشد.

  • دوام بالا و عمر بسیار طولانی
  • ضربه پذیر و ضد فرسایش و فرسودگی
  •  سهولت در پاکیزه گی و قابل شستشو مجدد
  • دارای  رنگ و ضخامت یکنواخت درکل بدنه گلدان
  •  دارای زیرگلدانی جداگانه به رنگ گلدان
  •  فاقد مواد مضر برای ریشه گیاهان
  •  حجم داخلی مناسب جهت رشد ریشه گل ها
  • قابلیت تحمل وزن خاک و گیاه در زمان جابجایی
  • قابلیت نصب روی دیوار و نرده
  • سبک وزن
  • سهولت در نصب
  • دارای رنگهای متنوع و شاد
  • مقرون به صرفه
  • اشغال کردن فضا وحجم کمتر
  •  طراحی مدرن، مطابق با آخرین استانداردهای طراحی اروپا
  • مقاوم در برابر نور خورشید و عدم تغییر رنگ

تولید انواع گلدان مخصوص نرده

 

تولید انواع گلدان مخصوص نرده

در حال حاضر، هیراد پلاست به عرضه انواع گلدانهای پلاستیکی نرده ای می پردازد. به همین خاطر ما برای این که شما عزیزان بیشتر با این دسته از گلدانها آشنا شوید، به معرفی یک به یک آنها در این بخش پرداختیم.

گلدان آویز نرده ای مستطیل

این دسته از گلدانها می توانند حجم عظیمی از گیاهان را در خود جای دهند. گلدان مستطیل روی نرده قرار گرفته و دیواره نسبتا بلند آن می تواند به راحتی به نگهداری گیاهان بپردازید.

گلدان نرده ای دایره

این دسته از گلدانها نیز فروش بسیاری را از آن خود کرده اند. گلدان دایره می توانند بهترین انتخاب برای افرادی باشند که قصد دارند گیاهانی را بکارند که گل می دهند. گلدانهای نرده ای دایره دارای انواع رنگهای مختلفی هستند.

گلدان نرده ای کوچک و بزرگ

در این دسته از گلدانها شما می توانید مشاهده کنید که تمامی انواع گلدانهای نرده ای در انواع سایزها و مدلهای مستطیلی و دایره ای برای فروش عرضه می شوند.

طراحی زیبا با این محصول عالی

 

طراحی زیبا با این محصول عالی

امروزه کارخانه‌ های زیادی در کشور مشغول به طراحی و ساخت انواع گلدانهای  پلاستیکی  در مدلهای گوناگون می باشند. کیفیت و مرغوبیت یکی از اساسی‌ ترین ویژگیهای  تولیدی این کارخانه هاست. یکی از گلدانهای شیک بازار که بسیار خلاقانه طراحی شده، گلدان پلاستیکی آویز نرده ای می باشد. این گلدان در رنگ بندی متنوعی موجود است و سایزها و مدل های متفاوت آن به فروش می رسد.

خرید گلدان آویز نرده ای جهت استفاده در فضای باز بیشتر انجام می شود. گلدانهایی از این دست هم نمای بیرونی ساختمان را جذاب می کنند و هم اینکه از درون هم جلوه ای زیبا به آن می بخشند و به قولی دو منظوره هستند. مجموعه هیراد پلاست انواع گلدان پلاستیکی از جمله گلدان پلاستیکی نرده ای را به صورت مستقیم به خریداران عمده عرضه می دارد و به عنوان بازار عمده انواع گلدان پلاستیکی فعالیت میکند.

این گلدان های نرده ای در سایزه ها و رنگهای مختلفی طراحی شده اند تا قابلیت سوار شدن بر روی انواع نرده ها را داشته باشند. بهتر است رنگ گلدان با رنگ نرده یکی باشد. طراحی و ساخت انواع گلدان نرده ای به این دلیل بوده است که گلدان به راحتی بر روی نرده جای بگیرد و خطر سقوط هم نداشته باشد و فضای زیادی را هم از بالکن یا ایوان اشغال نکند.جهت سفارش و یا مطلع شدن از قیمت انواع گلدانهای پلاستیکی می توان از اطلاعات تماس مندرج شده استفاده نمایید.

خرید گلدان آویز نرده ای از کارخانه

 

خرید گلدان آویز نرده ای از کارخانه

خرید گلدان پلاستیکی می تواند به دو صورت حضوری و غیر حضوری انجام شود. نوع حضوری که معنای مراجعه به انواع فروشگاه سطح شهر است می‌تواند هزینه و وقت زیادی را از شما بگیرد. در مقابل خرید غیر حضوری که می تواند شامل استفاده از فروشگاه اینترنتی باشد می تواند علاوه بر صرفه جویی در هزینه‌ها، در وقت شما نیز صرفه جویی بسیاری را به همراه داشته باشد.
علت پایین بودن قیمت گلدان آویز نرده ای به هنگام خرید آن از طریق فروشگاه های اینترنتی این است که عرضه محصولات توسط فروشگاه های اینترنتی به دو صورت انجام می شود. نوع اول این است که فروشگاه خود تولید کننده گلدان است و نوع دوم این است که بسیاری از واسطه‌ ها از در این بین حذف شده است. با این تفاسیر شما می توانید به راحتی از طریق فروشگاه اینترنتی هیراد پلاست اقدام به خرید اینترنتی انواع گلدان آویز نرده ای کرده و آنها را در محل مورد نظر خود با قیمت مناسب تحویل بگیرید.
با خرید این گلدانها می‌ توانید یک محصول بسیار جذاب و با کیفیت را در انواع طرحها و رنگهای مختلف با قیمت بسیار عالی برای خود به راحتی داشته باشید.

از این که همواره هیراد پلاست را برای خرید گلدانهای پلاستیکی آویز نرده ای خود انتخاب می کنید، بسیار سپاس گزاریم و امیدواریم که لبخند رضایت را برای شما به ارمغان آورده باشیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *