کلمن صندوقی

اینکه در سفر بتوانیم تا حد زیادی با توجه به بودجه ای که داریم اقدام به خرید محصولات مورد نظر خود کنیم، بسیار حائز اهمیت است. خرید مواد غذایی در سفر ممکن است تا حد زیادی ما را از بودجه هدفی که داریم دور کند، لذا داشتن وسیله ای که بتواند در بهترین حالت به نگهداری از مواد غذایی در کنار نوشیدنیهای ما بپردازد، می تواند گزینه بسیار خوبی باشد. کلمن صندوقی مسافرتی جام ترموس بهترین محصولی است که می توانید در سفر همراه خود داشته باشید و بدون نگرانی از فاسد شدن مواد غذایی، آنها را همراه خود ببرید. در این مطلب همراه ما باشید تا به تمامی اطلاعات در رابطه با این دسته از کلمنها و سپس بهترین روش خرید آن بپردازیم.

کلمن صندوقی

 

کلمن صندوقی چیست؟

با نوع دیگر از سری محصولات شرکت هیراد پلاست در خدمت شما هستیم. کلمن صندوقی مسافرتی تولید جدید این شرکت، ساخته شده از بهترین مواد اولیه می باشد که این ویژگی، باعث تمایز محصولات شرکت هیراد پلاست با دیگر رقبای تجاری می باشد. جنس ماده استفاده شده برای تولید آن در حالت خنثی می باشد. این باعث می شود تا غذا و یا نوشیدنی که در آن قرار می گیرد بو و مزه نگیرد. همچنین نگهداری طولانی مدت نوشیدنی در آن باعث تغیر رنگ و یا ایجاد بو در آین محصول نمی شود. علاوه بر آن حالت خنثی عاملی ست که باعث می شود با نوشیدنی شما واکنش شیمیایی نداشته باشد که این ویژگی موجبات سلامت شما را فراهم می کند.

کلمن صندوقی مسافرتی ساخته شده در هیراد پلاست معمولا در حجم های بالا تولید و به بازار عرضه می شود که این شامل حجم چهل لیتر به بالا می شود. از دیگر ویژگیهای ماده مورد استفاده در تولید این محصول، می توان به اجازه ندادن تبادل اکسیژن و دی اکسید داخل و بیرون از کلمن می باشد که باعث می شود نوشیدنی گاز دار شما به مدت طولانی گاز دار باقی بماند.

این محصول شگفت آور هم برای سفر استفاده می شود و هم برای جاهاییکه استفاده مکرر از آن می شود و هم نیاز به جابجایی مکرر آن داریم. مانند تیمهای ورزشی که این محصول را برای تمرینات خود و یا مسابقات در کنار زمین استفاده می کنند.

کلمن صندوقی

 

کلمن صندوقی بزرگ

حال که با کلمن صندوقی آشنا شدید و دانستیم که به کدام مدل از کلمنهای تولیدی برند جام ترموس، صندوقی گفته می شود؛ به سراغ یکی از کاربردی ترین مدلهای کلمن صندوقی یعنی نوع بزرگ آن می رویم.استفاده از این محصول مزیتهای زیادی را به همراه دارد.نوع شیشه ای موجود در بازار دارای نقاط ضعف بسیاری می باشد. من جمله می توان به شکنندگی آن در مسافرت و هنگام حمل و نقل و جابجایی اشاره کرد که بدترین نقطه ضعف آن می باشد.

در ادامه باید گفت شیشه را نمی توان به اشکال مختلف دراورد در صورتیکه پلاستیک به زیبایی هرچه تمام تر به اوناع شکل ممکن تغیر شکل می دهد. جدا از اینکه در پلاستیک انواع رنگ و طرح موجود می باشد که در نوع شیشه ای آن این امکان وجود ندارد و در طرح و شکلهای محدود تر ارائه می شود. از این رو هیراد پلاست به تولید کلمن صندوقی مسافرتی برآمد. استحکام پلاستیک استفاده شده در این محصول بسیار بالا می باشد که باعث ماندگاری بیشتر این کلمن می شود.

برند جام ترموس یکی از بهترین برندهای موجود در ایران که اجناس این برند، به نحوی دارای کیفیت بالا می باشد که کلمن صندوقی مسافرتی آن جزء محصولات صادراتی این برند می باشد. کارخونه تولیدی جام ترموس، حامی تولید ملی، در جاده قدیم قم می باشد.

کلمن صندوقی

 

کلمن صندوقی کوچک

کلمن صندوقی کوچک ویژگیهای خاص و منحصر بفرد خود را داراست. برای حجمهای پایین استفاده می شود که سبک تر از کلمن صندوقی مسافرتی بزرگ این مجموعه می باشد که این خود باعث حمل و نقل راحت و جابجایی ساده آن می شود. این محصول برای خانواده های کم جعیت بسیار مقرون بصرفه و کاربردی است. از آنجا که وزن بسیار پایینی دارد برای گروه های کوهنوردی کاربرد فراوان دارد.

از آن بیشتر برای نگهداری غذاهای یخ زده و بطریهای نوشیدنی استفاده می شود. ابعاد این محصول به حدی است که شما می توانید آن را در طبقه یخچال نیز قرار دهید. این ویژگی باعث می شود که شما شب قبل از مسافرت خود آن را در یخچال بگذارید تا بتوانید مدت زمان سرد نگه داشتن نوشیدنی خود را تا دو برابر افزایش دهید. این محصول را نیز می توانید بصورت روزانه برای اتومبیل خود در نظر بگیرید.

کلمن صندوقی

 

خرید کلمن صندوقی

بسیار از شما ممنون هستیم که تا اینجای این مطلب با ما همرا بودید. در این قسمت می خواهیم شما را با نحوه خرید این محصول از شرکت هیراد پلاست بیشتر آشنا کنیم. با توجه به تمامی مزیتهای ذکر شده در عناوین قبلی این مطلب، محصولی شگفت انگیز در انتظار شماست. دیگر در سفر خود نگران گرم ماندن و یا سرد شدن نوشیدنی خود نباشید. علاوه بر آن با خیالت راحت غذاهای خود را در آن بگذارید و نگران فاسد شدن آن نباشید. با تمام این ویژگیها شما می توانید این محصول مقاوم را براحتی حمل کنید. خرید این محصول بسیار با کیفیت به هیچ وجه سخت نمی باشد. شما با مراجعه به سایت هیراد پلاست می توانید در هزینه پرداختی خود بسیار صرفه جویی کنید.

علاوه بر اینکه نیاز به حضور فیزیکی ندارید، شما با خرید مستقیم از خود شرکت و نه از واسطه ها توانسته اید هزینه زیادی را پس انداز کنید. بدلیل اینکه شرکت هیراد پلاست علاوه بر تولید محصولات پلاستیکی، خود شرکت آن را مستقیم به بازار عرضه می کند که باعث قیمت پایین محصول خریداری شده توسط شما می شود. با مراجعه کردن به سایت، می توانید پس از انتخاب حجم لیتر مورد نظر، رنگ آن را انتخاب کنید. طرح و شکل های متنوع یکی از مزیتهای تولیدات شرکت هیراد پلاست می باشد. پس از انتخاب رنگ و طرح مورد نظر می توانید به تکمیل خرید خود بروید و در آنجا پس از انجام مراحل بانکی ادرس محل تحول محصول خود را ثبت و در آنجا تحویل بگیرید. از این که هیراد پلاست را برای خرید کلمنهای خود انتخاب می کنید، سپاسگذاریم.

کلمن صندوقی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *