گلدان پلاستیکی

گلدان دیواری و آویزی پلاستیکی در مدل های مختلف با قیمتی استثنایی

گلدان پلاستیکی

دیوار حیاط، خانه یا تراس می توانند به همراه گلدانها بسیار جذاب و دیدنی باشند. گلدان پلاستیکی دیواری و همچنین نوع آویز به عنوان گلدانهای بسیار با کیفیتی معرفی می شوند که می توانید توسط فروشگاه اینترنتی هیراد پلاست با قیمتی بسیار عالی خریداری کنید. در این مطلب ما قصد داریم ابتدا اطلاعاتی بسیار مهم در رابطه با انواع گلدان دیواری و آویز را در اختیار شما قرار دهیم و سپس روش خرید این محصول با قیمتی استثنایی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

گلدان پلاستیکی

 

گلدان دیواری پلاستیکی

بیشتر مردم گلدانهای پلاستیکی دیواری را برای تراس، بالکن یا باغ خود انتخاب می کنند. این انتخاب به این دلیل است که آنها بسیار ارزان، سبک وزن و در هر رنگ و شکل قابل تصوری در دسترس هستند. گلدانهای پلاستیکی دیواری در واقع از PVC، رزین مصنوعی یا پلی اتیلن ساخته شده اند تا کیفیت بهتری را تضمین کنند. از آنجایی که گلدان دیواری پلاستیکی بسیار سبک است، می توان آنها را بدون هیچ مشکلی روی هر مدل دیواری که مد نظرتان است آویزان کنید.

در فروشگاه های تخصصی مانند هیراد پلاست می توان گلدانهای پلاستیکی را پیدا کرد که به گونه ای رنگ آمیزی شده اند که از مواد دیگری مانند سنگ یا خاک رس تقلید کنند. آنها همچنین با دو لایه فروخته می شوند که گرما یا سرما را از محیط عایق می کند و زندگی بهتر را برای گیاهان تضمین می کند. یکی از ویژگیهای اصلی گلدانهای دیواری پلاستیکی این است که موادی هستند که با تغییر آب و هوا تغییر شکل نمی دهند. این بدان معنی است که شکل خود را در تمام طول سال حفظ می کند و خطر شکستگی وجود ندارد.

همچنین در طول تابستان به دلیل اینکه پلاستیک یک ماده متخلخل است خاک را برای مدت بیشتری مرطوب نگه می دارد. این ویژگی برای گیاهان خوب است که احتیاج به آبیاری بسیار زیاد دارند، به خصوص آنهایی که در فضای باز هستند و آفتاب زیادی می گیرند. مهمترین چیز درمورد گلدانهای پلاستیکی برای انجام عملکرد خود این است که دارای سوراخهایی در پایه هستند که زهکشی را تسهیل می کند.

گلدان پلاستیکی

 

گلدان آویزی پلاستیکی

گلدانهای پلاستیکی آویز معمولا بسیار محکم و انعطاف پذیر هستند، اما اگر آسیب ببینند، تعویض آنها ارزان است. گلدانهای پلاستیکی دیواری را می توان در طیف گسترده ای از رنگها و سبکهای مختلف یافت تا تقریبا با هر نوع دکوراسیونی مطابقت داشته باشند. یکی از بزرگترین مزایای گلدانهای پلاستیکی آویز همان طور که اشاره کردیم، استحکام آنها است. پلاستیک سنگین به طور کلی ماده ای بسیار قوی و بادوام است و گلدانهای ساخته شده از این ماده نسبت به گلدانهای ساخته شده از سفال کمتر دچار شکستگی می شوند. گلدانهای پلاستیکی نیز تا حدی انعطاف پذیر هستند، در حالی که گلدانهای سفالی این گونه نیستند. 

گلدانهای پلاستیکی آویز ممکن است بشکنند، اما باغبانها معمولائمجبور نیستند هزینه زیادی برای تعویض آنها بپردازند. باغبانهایی که بودجه کمی دارند اغلب گلدانهای پلاستیکی را ترجیح می دهند زیرا ارزان هستند. بسیاری از این گلدانها را می توان با همان قیمت گلدان سفالی یا فلزی خریداری کرد. گلدانهای پلاستیکی آویز نیز تقریبا در هر رنگ و سبکی یافت می شوند. به عنوان مثال، برخی از آنها می توانند رنگهای روشن داشته باشند، در حالی که برخی دیگر را می توان به شکل گلدانهای فلزی یا سرامیکی تزئین کرد. این گستره وسیع گزینه‌ ها، انتخاب گلدانی متناسب با دکور باغ را برای افراد آسان می‌ کند.

گلدان پلاستیکی

آخرین مورد در زمینه مزایای گلدانهای پلاستیکی آویز، وزن آنهاست. از آنجایی که پلاستیک ماده ای بسیار سبک تر از خاک رس یا فلز است، گلداهای پلاستیکی بسیار سبک تر از گلدانهای ساخته شده از مواد دیگر هستند. وزن این گلدانها اغلب جابجایی گیاهان را در صورت نیاز بسیار آسان می کند. برخی از باغبانان حتی ممکن است نتوانند یک گلدان بزرگ سفالی پر از خاک را بلند کنند. شما می توانید این دسته از گلدانها را با قیمتی عالی توسط فروشگاه اینترنتی هیراد پلاست با قیمتی بسیار مناسب خریداری کرده و در محل مورد نظر خود آنها را تحویل بگیرید.

گلدانهای پلاستیکی آویز می توانند زیبایی بسیاری را به محیط حیاط یا تراس شما بدهند. شما می توانید میله ای را روی سقف خود نصب کنید و سپس این دسته از گلدانها را به همراه گیاهانی که در آنها کاشته اید از سقف آویزان کنید. استفاده از این گلدانهای پلاستیکی آبیاری را بسیار ساده می کند. کافیست تنها از یک شلنگ بلند برای آب یاری گیاهان کاشته شده در این گلدانها استفاده کنید.

گلدان پلاستیکی

 

قیمت گلدان پلاستیکی

همان طور که مهم است از چه فروشگاهی برای خرید گلدان پلاستیکی اقدام کنید، مهم است که برای اطلاع از قیمت نیز از چه فروشگاهی استعلام بگیرید. تمامی فروشگاه هایی که به عرضه گلدان پلاستیکی دیواری و آویز می پردازند قیمت مناسبی را روی گلدانهای پلاستیکی خود نمی گذارند. وجود واسطه ها و مواردی از این قبیل تماما روی قیمت گلدان پلاستیکی تاثیر گذار است. به همین دلیل نیاز است ابتدا فروشگاه معتبری را برای اطلاع از قیمت گلدان پلاستیکی خود انتخاب کنید. هیراد پلاست در این زمینه به عنوان یک فروشگاه معتبر معرفی می شود. این فروشگاه تمامی واسطه ها را در این بین حذف کرده است و توانسته به صورت مستقیم با تمامید تولید کنندگان ارتباط برقرار کند تا واسطه ای در این بین باعث افزایش قیمت گلدانهای پلاستیکی نشود.

شما می توانید برای خرید گلدان پلاستیکی دیواری و آویز با قیمتی مناسب از طریق فروشگاه اینترنتی هیراد پلاست اقدام کنید. از سویی دیگر، اگر در این زمینه به عنوان تولید کننده به فعالیت می پردازید می توانید از طریق همین فروشگاه محصولاتتان را برای فروش عرضه کنید. کافیست تنها با کارشناسان مطرح فروشگاه اینترنتی هیراد پلاست در ارتباط باشید تا پس از انجام مراحل اداری همکاری صورت گیرد. با ایجاد همکاری می توانید سود بسیاری از فروش محصولات خود کسب کنید و همچنین رزومه کاری خود را قوی تر کنید. از این که تا به امروز هیراد پلاست را برای خرید گلدان پلاستیکی دیواری و آویز خود انتخاب کرده اید سپاس گذاریم و سعی بر این داریم تا همواره رضایت شما را در این زمینه جلب کنید.

گلدان پلاستیکی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *